یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

خبرگزاری فارس: با میلیاردها دلاری که دولت صرف ارائه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی چون «فیس‌بوک» می‌کند، نمی‌توان ماهیت دوگانه این شبکه‌ها را نادیده گرفت.



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 

از سایبر کامند (Cyber Command) چه می دانیم؟ در دوران پس از جنگ سرد و در آغاز عصر جنگ‌های سایبری آرایش رزمی نیروهای آمریکا چگونه شکل گرفته است؟ آمریکا چگونه جنگجویان سایبری خود را پرورش می‌دهد؟ تهاجم سایبری به سایر ملت‌های دنیا چگونه آغاز شد؟ برای پاسخ بدین سؤالات با گزارش ویژه مشرق همراه شوید...

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 20 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 

 

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، فیس‌بوک نام شبکه‌ای اجتماعی است که بی‌شک اکثر کاربران اینترنت حداقل با نام آن آشنا هستند. اهمیت و کارایی این شبکه اجتماعی در گرد هم آوردن افراد و نیز به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاملاً مشخص است. به همین خاطر شاید بهتر باشد تا این شبکه اجتماعی، مؤسس آن، و برخی مسائل پشت پرده آن را بهتر بشناسیم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط تسبيحات

 به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، فیس‌بوک نام شبکه‌ای اجتماعی است که بی‌شک اکثر کاربران اینترنت حداقل با نام آن آشنا هستند. اهمیت و کارایی این شبکه اجتماعی در گرد هم آوردن افراد و نیز به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاملاً مشخص است. به همین خاطر شاید بهتر باشد تا این شبکه اجتماعی، مؤسس آن، و برخی مسائل پشت پرده آن را بهتر بشناسیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 9 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 رئيس مركز منابع آشكار سيا، با بيان استفاده اطلاعاتي آمريكا از توئيتر و فيسبوك در آشوبهاي ٨٨ تهران، و ماجراي محاصره سفارت آمريكا در بانكوك، اعلام كرد كه جاسوسان سيا به خانه برگشتند چرا كه كاربران توئيتر به اندازه ده ها نفر برايشان كار مي كردند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 25 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

خنجر سایت‌های مستهجن بر شاهرگ خانواده ايراني تهاجم فرهنگی همه جانبه از سوی غرب برای تاثیرگذاری در جوامع هدف وجوامع مذهبی هر روز ابعاد تازه‌ای پیدا می‌کند، به گونه ای که از سوی دستگاه فرهنگی - سیاسی غرب  ایده‌های جدید برای ایجاد انحراف جای شیوه‌های قدیمی را می‌گیرد و نو به نو بر موجهای بحران‌آفرین غیر اخلاقی افزوده می‌شود.

 

این درحالی است که این موجها هر روز با ابزاری جدیدتر به کشورهای هدف مخابره می‌شود تا تاثیرگذاری آنها بیشتر باشد؛ یک روز با شبکه‌های غیر اخلاقی ماهواره‌ها، یک روز با هالیوود و این بار با سایتهای

مستهجن؛ سایتهای مستهجنی که محتوای آنها با زبان کشور مورد هدف است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 20 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات


 آمریکا از استراتژی جدید خود برای فعالیت در فضای سایبری پرده برداشت. این استراتژی که برای سال 2011 در نظر گرفته شده است به بازتعریفی فضای سایبری اقدام کرده و آن را یک حوزه عملیاتی در نظر می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 29 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات


عبارت www آنطور که تبلیغ شده است، مخفف World Wide Web می باشد و آنطور که امروزه رایج شده است، اول تمامی نشانی های اینترنتی را تشکیل می دهد. اما متخصصان امور کامپیوتر و شبکه به خوبی از این موضوع اطلاع دارند که استفاده از www بر اول نشانی های اینترنتی هیچ ضرورتی ندارد و معلوم نیست که چرا رایج شده است. در زبان عبری و همچنین لاتین، نشانه های مجزایی برای نشان دادن اعداد وجود ندارد و اعداد را با ترکیب حروف نشان می دهند. در زبان عبری برای نشان دادن اعداد از ابجد حروف بهره گرفته میشود. حرف W در زبان انگلیسی معادل حرف واو زبان عبری است که عدد ابجد آن معادل 6 میباشد. به این ترتیب www معادل عدد 666 میباشد. 




[تصویر: retnljkxuxfo9ldek8w.gif]


منبع : satanism-fremasonery.mihanblog.com




تاریخ: 30 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 شرکت Optenet که در زمینه تولید ابزارهای فیلترینگ برای کنترل دسترسی کودکان به اینترنت فعالیت می‌کند، در گزارش جدید خود اعلام کرد که بیش از یک‌سوم اینترنت را سایت‌های مستهجن تشکیل می‌دهند که می‌توانند آسیب فراوانی به کودکان وارد کنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

نتايج بررسي ها نشان مي دهد که شبکه اجتماعي اينترنتي "فيس بوک" نه تنها عاملي براي تنش در روابط خانوادگي در آمريکا است، بلکه يک پنجم طلاقها در اين کشور به نوعي با اين شبکه مرتبط است.  



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 12302
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1